معرفی نرم افزارهای حسابداری

معرفی نرم افزارهای حسابداری

به همراه لینک سایت ها ودانلود نسخه آزمایشی
معرفی نرم افزارهای حسابداری

معرفی نرم افزارهای حسابداری

به همراه لینک سایت ها ودانلود نسخه آزمایشی

معرفی نرم افزار حسابداری تارا+دانلود

این نرم افزار توسط شرکت تارا افزار پارس تولید شده است
معرفی امکانات

نسخه IR 

دریافت و پرداخت نقدی و چک


انجام عملیات دریافت و پرداخت نقدی و چک در هر یک از عملیات حسابداری به هنگام صدور فاکتورهای خرید و فروش ، هزینه و درآمد و نیز به صورت مستقل به عنوان یک ثبت آرتیکل جداگانه.

امکان صدور چک های روز و مدت دار.

امکان وصول نقدی چک وارده ، واگذار کردن چک وارده به اشخاص ثالث ، به حساب گذاشتن چک ، اعلام وصول چک وارده ، عدم وصول چک وارده ، اعلام سررسید چک های مدت دار صادره و وارده، پس گرفتن چک واگذار شده.

امکان ایجاد بدهی شخص به هنگام عدم وصول چک وارده.

امکان راس گیری مجموعه ای از چک های دریافتی و پرداختی به جهت کنترل زمان های قابل محاسبه ، با تاریخ های متفاوت.

امکان تعریف دسته چک های اخذ شده از سوی بانک ها، کنترل چک های صادره ، ابطال شده و صادر نشده به تفکیک هر یک از دسته چک ها و بانک مربوطه.

انجام خودکار عملیات مالی مربوط به هر یک از دریافت و پرداخت ها.

صدور اسناد انتظامی وارده و صادره ، پس گرفتن اسناد انتظامی و یا پس دادن اوراق بهادار.

امکان تهیه گزارش بر مبنای چکهای وارده یا صادره، نزد صندوق، در جریان وصول ، صادر شده و سررسید نشده ، وصول نشده (برگشتی) بر اساس تاریخ اسناد حسابداری و یا تاریخ چک ها و نیز به تفکیک اشخاص و یا بانک های مربوطه و ... .

سررسید اتوماتیک چکهای صادره مدت دار بر اساس تاریخ چک و یا تاریخ تنظیم شده توسط کاربر .

امکان پرینت کلیه عملیات در فرمت استیمول سافت.

اعلام آخرین وضعیت چک در واحد تجاری.

به کارگیری کلیه عملیات نقدی و چک در کلیه سطوح اسناد هوشمند و مرکب و ... .

امکان جستجوی چک بین دو مبلغ خاص، شماره چک و نام بانک .


خرید و فروش کالا و خدمات


امکان بکارگیری تخفیف ، عوارض و مالیات بر ارزش افزوده به صورت سطری در هر یک از اقلام خرید و فروش.

·         امکان ثبت عوارض و هزینه اضافه شده به فاکتور و یا محاسبه پورسانت به شخص ثالث و ...


·         استفاده از فاکتورهای فروشگاهی (POS صندوق) به صورت همزمان و تهیه فیش پرینت.


·         امکان اضافه نمودن تصویر کالا و نمایش آن در فاکتور فروشگاهی.


امکان تهیه فرم های رسید و حواله انبار به صورت اتوماتیک و قابل چاپ ، همزمان با صدور فاکتورهای خرید و فروش.

امکان برگشت از فروش در طی سال جاری توسط سیستم به صورت هوشمند.

استفاده از دستگاههای بارکدخوان به جهت تسریع در عملیات خرید و فروش کالا.

امکان بکارگیری دو نرخ خرید و سه نرخ فروش جهت کالاها.

استفاده از بی نهایت واحد شمارش جهت هر یک از کالاها.

انتقال بین کاردکس ها، انبارگردانی ، صدور سند ضایعات کالا .

امکان صدور فاکتور فروش کالا و خدمات  با قابلیت چاپ فاکتور با فرمت های مختلف یا طراحی فرمت دلخواه کاربر .

تهیه گزارشات متنوع از گردش کالاها (لیست فاکتورهای خرید، لیست فاکتورهای فروش، گزارش موجودی به صورت کامل، گزارش مجموع خرید یا فروش همزمان با تفکیک اشخاص و ... )

امکان برقراری مستقیم توسط حسابداری با بخش متمرکز انبارها و صدور اسناد مربوطه.

تهیه لیست قیمت فروش  و خرید موجودی کالاها و محصولات .

امکان صدور سند تخفیفات خرید و فروش پس از عملیات خرید و فروش کالا.


دفاتر حسابداری و گزارشات مالی


چاپ اسناد حسابداری به صورت دو ستونی کل.

امکان گرفتن خروجی اکسل ، pdf  ، انواع فرمت های عکس و... از کلیه عملیات .

تهیه گزارشات و صورت های اساسی : صورتحساب سود و زیان، صورت بهای تمام شده کالای فروش رفته، ترازنامه به همراه یادداشت های پیوست و تفصیلی های مربوطه.

جداسازی صورتهای مالی اساسی (سود و زیان و بیلان) از طریق کد تفکیک اسناد.

تهیه تراز آزمایش چهار ستونی ، کل، معین و تفصیلی.

صدور اسناد اختتامیه حسابهای موقت و دائمی و نیز انتقال به دفتر سال مالی جدید و صدور سند افتتاحیه به صورت هوشمند.

امکان صدور اسناد حسابداری بین اسناد صادره قبلی و مرتب سازی آنها.

امکان برگشت اسناد حذف شده توسط کاربران به سیستم.

امکان تهیه اتوماتیک فرم دریافت نقدی، پرداخت نقدی، رسید چک ، پرداخت چک و به حساب گذاشتن چک .

کنترل هوشمندانه سیستم به جهت رعایت عدم ماهیت حسابها، منفی شدن حسابهای نقدی و کاردکس کالاها و تهیه گزارش مربوطه.


کدینگ و سرفصل ها


امکان بهره گیری از 1 رقم گروه، 5 رقم کل، 7 رقم معین و 9 رقم تفصیلی در کدینگ حسابها که مجموعاً 22 رقم می باشد را شامل می شود.

علاوه بر گروه بندی حسابها ، ماهیت بدهکار یا بستانکار بودن، موقت یا دائمی بودن در کدینگ تارا ( وابسته بودن) نیز به جمع کاربری سهل و آسان پیوسته بدین ترتیب که به هنگام ایجاد یک سرفصل حساب کل چنانچه سرفصلهای مرتبط با این سرفصل نیاز باشد، بصورت اتوماتیک ایجاد خواهد شد. مثلاً اگر سرفصل حساب بانک توسط کاربر ایجاد شود، سیستم بصورت هوشمندانه 2 سرفصل حساب اسناد در جریان وصول و حساب اسناد پرداختنی بانک را نیز ایجاد می نماید و هیچگاه کاربر با کدینگ ناقص روبرو نخواهد بود.

امکان بهره گیری از چاپ کدینگ به اشکال مختلف و کارآمد.

امکان حذف کامل کدینگ یا اصلاح آن بدون اینکه هوشمندی سیستم از بین رود.

امکان ایجاد و یا اصلاح کدینگ در بخشهای مختلف نسخه به هنگام صدور اسناد حسابداری.

ایجاد حساب اشخاص بدون در نظر گرفتن ماهیت بدهکار و یا بستانکار ، که در این صورت سیستم با توجه به مانده حساب اشخاص و یا گردش حساب در طی دوره فعالیت ماهیت آنها را بصورت هوشمندانه انتخاب می نماید . این امر باعث می شود حساب اشخاص در پایان دوره جهت گزارش گیری عدم ماهیت نداشته باشد و نیازی به اصلاح سرفصل حسابهای اشخاص وجود نداشته باشد.

امکان جستجوی یک سرفصل حساب در هر یک از سطوح و در تمامی حسابها بصورت همزمان.

بکارگیری نام اختصاری در سرفصل حسابها به جهت تسریع در عملیات حسابداری.

امکان تغییر و اصلاح حسابهای تفصیلی و جابجائی در معین های یک حساب کل با در نظر گرفتن اینکه این حساب قبلاً نیز دارای گردش بوده باشد.

امکان تعریف و چاپ بارکد کالا توسط کاربر .

امکان مرتب سازی کدینگ بر حسب حروف الفبا و کد حساب.


سایر امکانات


تعریف بی نهایت دفتر به صورت مجزا.

·         امکان تعریف کلیدهای میانبر .


·         امکان تغییر تصویر پس زمینه.


·         قابلیت اتصال دستگاه کالرآیدی.


·         امکان صدور سند دستی.


امکان محاسبه مجدد اطلاعات خرید و فروش به صورت اتوماتیک .

در اختیار داشتن دفترچه تلفن، ماشین حساب و تقویم جلالی و میلادی.

امکان ذخیره و پشتیبانی بر روی CD ، هارد دیسک ، فلاپی دیسک و ... .

ذخیره اتوماتیک اطلاعات در زمان های معین در محل نصب نسخه حسابداری تارا .

 امکان فعال سازی با قفل نرم افزاری .


نسخه IR- G

دراختیار داشتن کلیه امکانات نسخه IR .
امکان ثبت یادداشت روزانه با قابلیت یادآوری در تاریخ مشخص شده توسط کاربر .
فعال سازی توسط قفل سخت افزاری .

نسخه IONE

ا در اختیار داشتن کلیه امکانات نسخه IR.
تعریف علائم تجاری برای درج در بالای گزارشات و فرم ها.
چاپ اسناد حسابداری به صورت روزانه، هفتگی، پانزده روزه، ماهانه و تهیه دفاتر به اشکال فوق.
امکان ایجاد یک دفتر جدید از روی دفتر موجود به جهت اسناد خاص انتخابی توسط کاربر .
تهیه دفاتر قانونی ( کل و روزنامه ) از طریق تفکیک کد اسناد توسط کاربر.
چاپ اسناد حسابداری به صورت های : سه ستونی معین ، سه ستونی تفصیلی، چهار ستونی تفصیلی، معین، کل ، به صورت افقی یا عمودی و گردش مربوطه.
تهیه دفاتر اسناد دریافتنی به طور کامل و هوشمند توسط سیستم.
ترکیب چندین سند انتخابی توسط کاربر و یکی شدن آنها در یک سند مرکب جدید.
امکان بهره گیری از کدینگ ربط در سطوح کل، معین و تفصیلی به جهت تسریع و جداسازی گزارشات مربوطه به مراکز خاص و پروژه ها.
جداسازی محیط انبارها از سرفصل حسابداری و نیز بکارگیری کدینگ ربط در محیط های مربوطه .
پشتیبان گیری خارج از نسخه به طور همزمان از یک یا چند دفتر .
امکان تعریف کلیدهای خاص به منظور جملات تکراری مورد استفاده کاربر .
امکان تهیه ترازنامه به فرم گزارشی .
تفکیک چکهای وارده بر اساس چک های مرکز یا شهرستان و کنترل عملیات مربوطه .
امکان تهیه گزارش مجموع از کلیه فعالیت چک های وارده و صادره .
امکان ردیابی چک های وارده به وسیله شماره خاص استفاده شده توسط کاربر.
انتقال بین محیط انبارها.
دسترسی در محیط کدینگ به دفتر تفصیلی حسابها.
تعریف و کنترل شماره سریال کالا در زمان خرید و فروش و گزارشات مربوطه.
صدور دفترچه اقساط جهت وام و فروش اقساطی .

نسخه IONE-G  

دراختیار داشتن کلیه امکانات نسخه های-G  IR و IONE .
امکان تهیه گزارشات فصلی خرید و فروش .

نسخه A

اختیار داشتن کلیه امکانات نسخه های -G  IR و IONE-G .
امکان کنترل چک های وارده با لیست سیاه ( حساب های جاری خاص مشکل دار تعریف شده در سیستم).
امکان تهیه گزارش و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده،
امکان به کارگیری مدل های مختلف فاکتورهای فروش و نیز فاکتور دلخواه کاربر .
بهره گیری از ورود و خروج اموال امانی .
امکان برگشت از فروش سال قبل توسط سیستم به صورت هوشمند.
بهره گیری از ورود و خروج کالاهای امانی ، کنترل و تهیه گزارشات مربوطه.
کاردکس تعدادی و مالی کالا .
تهیه گزارش فصلی خرید و فروش کالا .
امکان مشاهده گزارش نقدینگی سیستم در یک نگاه.
تهیه نمودار از کلیه عملیات خرید و فروش موجودی کالا.
ثبت دفتر روزنامه و کل ، مشاهده و قابل چاپ طبق دفاتر قانونی موجود به تعداد خطوط دفاتر قانونی به جهت نقل مانده های صفحه قبل و بعد.
تحریر دفاتر قانونی (کل و روزنامه) از طریق پرینت سیستم توسط کاربر با دقت بالا و تنها به صورت پاکنویس کردن آن در دفاتر.
امکان پیوست نمودن مدارک اسکن شده به اسناد مالی .
استفاده از امکانات جانبی خرید و فروش به منظور به کارگیری از ویزیتورها ، سقف مطالبات مشتریان، توزیع مویرگی فروش، فاکتورهای تسویه شده و نشده، عوارض ، اعمال تخفیف در هر کالا و نیز به طور کلی در فاکتور به طور جداگانه و ...
تهیه گزارش سود یا زیان ناویژه کالا به همواره نمایش درصد.
جداسازی صورتهای مالی اساسی( سود و زیان و بیلان) از طریق علامتگذاری (پروژه ها) و مراکز خاص.
امکان پیگیری فعالیت کاربران به منظور کنترل اسناد صادره و یا اصلاحی.
امکان تعریف سطح دسترسی بر روی کلیدهای سند خرید، فروش و لیست اسناد.
امکان مدیریت از روی محدودیت کاربران و قفل شدن اسناد صادره قبلی و عدم اصلاح یا تغییر سند و نیز بالعکس و یا امکان هرگونه تغییر جدید توسط کاربران ارشد.
امکان تعریف اسناد الگو (موقت) به جهت افزایش سرعت در  ثبت اسناد حسابداری.
امکان تهیه گزارشات از حساب اشخاص به مدل های انتخابی و تفکیک های خاص با قابلیت اعلام تاریخ آخرین خرید یا فروش و امکان چاپ به همراه آدرس و شماره تلفن  .
ایجاد کاربران مختلف و تعیین حدود اختیار هر یک از کاربران.
اعمال حدود و اختیار قابل تنظیم و سطوح دسترسی کاربران برای هر دفتر .
اعمال حدود و اختیار قابل تنظیم در کلیه فرم های سیستم جهت هر کاربر خاص .
تعریف اطلاعات حسابهای اشخاص مشکل دار جهت کنترل های لازم.
استفاده از نمودار خام در سیستم جهت بکارگیری اطلاعات خارج از نسخه و تهیه نمودارهای دلخواه کاربر.
تهیه گزارشات و نسبتهای مالی به صورت اتوماتیک از قبیل نسبتهای نقدینگی، نسبتهای فعالیت، نسبتهای سرمایه گذاری ، نسبت های سود آوری به همراه روند و نتیجه گیری مدیریتی.
قابلیت تغییر زبان منوهای اصلی نسخه حسابداری از فارسی به انگلیسی و عربی .
کنترل نقطه سفارش جهت تامین موجودی. .
امکان ثبت هزینه مستقیم به بهای تمام شده موجودی تک تک کالاها (هزینه حمل و عوارض) پس از خرید و فروش در کاردکس کالا .
امکان خرید و فروش به صورت هوشمند جهت یک یا چند کالا و نیز استفاده از سند مرکب به منظور خرید و فروش های همراه با عملیات دیگر حسابداری به صورت همزمان (پیش دریافت، پیش پرداخت، کسور قانونی، سپرده ها و عوارض و ...)

نسخه AS

در اختیار داشتن کلیه امکانات نسخه های IR-G ، IONE-G و A .
تولید و گزارشات صنعتی

تفکیک سر فصل نظام نامه کدینگ حسابداری موجودی ها ( کالای عمومی، مواد اولیه ، در جریان ساخت، نیمه ساخته و محصول)
جداسازی محیط انبارها و دوایر تولید از مجموعه کدینگ های حسابداری به جهت تسریع در عملیات حسابداری صنعتی و تهیه گزارشات بی نظر.
محیط کاملاً جدا جهت ثبت فرمول (BOM) مواد، دستمزد و سربار محصول به همراه دو آیتم جدید کالای جایگزین و اجرت تولید خارج از مجموعه واحد تولیدی.
صدور اسناد تولید و مونتاژ به صورت اتوماتیک از طریق فرمول تعریف شده و یا ثبت اطلاعات توسط کاربر به هنگام تولید.
صدور اسناد ایجاد چند کالا از یک کالا (تجزیه) توسط ثبت اطلاعات بوسیله کاربر به هنگام وقوع عملکرد.
صدور سند هوشمند انتقال بین دوایر تولید بطور مثال از سرفصل موجودی مواد اولیه به سرفصل موجودی کالای در جریان ساخت ، با شرایط تغییر انبارها بصورت همزمان.
امکان تهیه رسید انبارها و حواله انبارها در هر یک از مراحل تولید.
ثبت هوشمند و اتوماتیک در کاردکس موجودی های (تعدادی و مالی).
تهیه گزارشات مواد اولیه مصرفی در تولید ، بهای تمام شده کلیه محصولات در واحد تجاری ، بهای تمام شده تولید یک محصول (آنالیز تولید) ، گزارشات انحراف مصرف مواد، دستمزد و سربار نسبت به فرمول استاندارد تعریف شده.
تهیه لیست اقلام و مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید پیش بینی شده نسبت به موجودی مواد واقعی .
گزارش موجودی کالا به تفکیک انبارها ، ضایعات و مصرف تولید .
تهیه بهای تمام شده تولید از طریق روش دائمی و نگهداری اطلاعات بوسیله روش میانگین متحرک .
امکان تغییر و اصلاح در کلیه سطوح اسناد حسابداری تولید از گذشته تا حال و محاسبه خودکار و مجدد توسط سیستم به صورت هوشمند .
تهیه گزارش بهای تمام شده کالای ساخته شده و فروش رفته و موجودی پایان دوره .
امکان چاپ فرمول تولید، آنالیز تولید، بهای تمام شده تک تک محصولات  ...
امکان تهیه نمودار از کلیه مراحل تولید و سرفصل های حسابداری صنعتی .

نسخه N IR-G

·         امکان در اختیار داشتن کلیه فعالیت نسخه های-G  IR .
امکان به کارگیری نسخه در شبکه.
·         امکان افزایش کاربر بر حسب نیاز مشتری و انجام عملیات بصورت همزمان در شبکه.

نسخه N IOE-G

·         امکان در اختیار داشتن کلیه فعالیت نسخه های-G  IONE .
امکان به کارگیری نسخه در شبکه.
·         امکان افزایش کاربر بر حسب نیاز مشتری و انجام عملیات بصورت همزمان در شبکه.

نسخه NA

امکان در اختیار داشتن کلیه فعالیت نسخه های IR-G ،-G  IONE و A .
امکان به کارگیری نسخه در شبکه .
امکان افزایش کاربر بر حسب نیاز مشتری و انجام عملیات بصورت همزمان در شبکه .

نسخه NAS

·         امکان در اختیار داشتن کلیه فعالیت نسخه های IR-G ،-G  IONE و A .

امکان به کارگیری نسخه در شبکه .
امکان افزایش کاربر بر حسب نیاز مشتری و انجام عملیات بصورت همزمان در شبکه .

نسخه H

اطلاعات شخصی پرسنل

·         معرفی مشخصات شناسنامه ای پرسنل شامل نام , نام خانوادگی , شماره شناسنامه , تصویر , تاریخ تولد و ....

·         امکان تعریف تصویر هریک از پرسنل .

·         امکان اتصال اسناد بصورت پیوست و ضمیمه به اطلاعات شخصی شامل رزومه و رونوشت مدرک تحصیلی و ... .

·         معرفی ویژگی های فیزیکی افراد شامل قد , وزن , رنگ پوست , رنگ چشم , اندازه لباس و ...

·         معرفی دیگر اطلاعات مرتبط با پرسنل شامل شماره گواهینامه , شماره پاسپورت , پست الکترونیک , سایت اینترنت و ... .

·         معرفی پارامترهای مختلف به صورت داینامیک شامل مدارک تحصیلی و نوع قرارداد , نوع وام , مذهب , نوع بیمه , ...

·         امکان تعیین فعال و یا غیر فعال بودن پرسنل جهت مشاهده و با عدم مشاهده در گزارشات و لیستها .

 

اطلاعات استخدامی پرسنل

 

·         معرفی و ویرایش و حذف احکام متعدد استخدامی برای هر یک از پرسنل در مقاطع مختلف زمانی و انجام محاسبات و تهیه گزارشات بنا به آخرین احکام .

·         امکان چاپ احکام و پرونده پرسنلی .

·         امکان انتخاب مبنای محاسبه حقوق بر اساس ماهانه , روزانه و یا ساعتی جهت هر یک از پرسنل بصورت مستقل .

·         انواع عوامل حقوقی شامل مزایا , کسور , تعهدات کارفرما و کارکرد به تفکیک نوع استخدام و نحوه محاسبه .

·         امکان مشخص کردن تاثیرگذاری عوامل حقوقی در محاسبه بیمه و مالیات جهت هریک از پرسنل بصورت جداگانه .

·         امکان تعریف تاریخ شروع و پایان قرارداد جهت هریک از پرسنل

·         امکان تعریف و انتخاب شغل و نوع قرارداد جهت هریک از پرسنل .

·         امکان ارائه اطلاعات مرخصی سال جاری و مانده طلب دوره های قبل به تفکیک هریک از پرسنل .

·         امکان اختصاص هریک از شیفتهای کاری تعریف شده توسط کاربر جهت هریک از پرسنل بصورت جداگانه .

·         امکان تعریف و اختصاص هر تعداد عوامل حقوقی شامل مزایا , کسورات جهت هرماه به هر پرسنل .

شیفت و ساعات کارکرد پرسنل

·         معرفی شیفت های کاری مختلف و اختصاص آن به هر یک از پرسنل .

·         امکان ثبت دستی ورود و خرو ج توسط کاربر سیستم .

·         امکان ثبت ساعات ورود/خروج هر یک از پرسنل از طریق فایل اکسل یا شیفت کاری.

·         امکان مشخص کردن زمان استراحت و توقف کار در شیفت کاری .

·         امکان ثبت چند مرحله ورود و خروج جهت هریک از پرسنل در یک روز کاری .

·         امکان معرفی انواع سیستمهای حضور و غیاب ( کارت و اثر انگشت ) جهت دریافت و ثبت ساعت ورورد و خروج پرسنل .

·         امکان محاسبه ساعتهای کارکرد , اضافه کاری و غیبت , مرخصی براساس ساعتهای ورود و خروج اعلامی به سیستم .

·         امکان مشخص نمودن روزهای تعطیل غیر رسمی بر اساس نیاز کارگاه و یا شرکت .

·         ورود کارکرد ماهانه افراد با توجه به حکم استخدامی و عوامل کارکرد هر نوع استخدام .

·         امکان تهیه گزارش جامع ساعات کارکرد به تفکیک ماه و پرسنل ( شامل ساعت کارکرد , اضافه کاری , کسری کار , مرخصی , غیبت و ماموریت ) .

·         امکان صدور مجوز مرخصی بصورت روزانه و ساعتی .

محاسبه و صدور فیش حقوقی

·         محاسبه حقوق ماهانه پرسنل با توجه به عوامل حقوقی (مزایا و کسورات و ...) مرتبط با نوع استخدام .

·         محاسبه فیش حقوقی به صورت جامع به تفکیک پرسنل برای هر ماه .

·         انجام محاسبات و صدور فیش حقوقی به صورت انفرادی و یا گروهی به تفکیک محل خدمت , مرکز هزینه , واحد سازمانی و ... .

·         گزارشات متنوع حقوقی شامل احکام استخدامی , احکام حقوقی , حکم کارگزینی , لیست حقوق , لیست بانک , لیست بیمه , لیست مالیات , لیست کارکرد , فیش حقوقی و ... .

·         امکان ارسال اطلاعات فیشهای حقوقی به نرم افزار حسابداری تارا و صدور اسناد حسابداری حقوق و دستمزد .

·         امکان مشخص نمودن کارکنان فعال یا غیر فعال جهت نمایش در لیست های قانونی .

·         امکان انتخاب نمودن ارقام دخیل در محاسبات لیست های قانونی .

·         امکان مشاهده فیشهای حقوقی صادر شده و امکان حذف در صورت عدم انتقال به حسابداری .

·         امکان محاسبه بیمه و مالیات و عیدی پایان سال بر اساس میزان کارکرد و جداول بیمه و مالیات .

·         امکان پرینت فیش حقوقی در فرمتهای مختلف .

·         امکان تهیه خروجی از فیش حقوقی در فرمتهای مختلف شامل اکسل , PDF و عکس و WORD و ....  .

·         امکان دسترسی به آخرین حکم پرسنلی و مشاهده پرونده پرسنلی در فیش حقوقی در صورت نیاز کاربر سیستم .

 گزارشات

·         امکان تهیه گزارش های لیست حقوق و بیمه و مالیات به همراه خلاصه گزارشات با آخرین متد سازمانی بر اساس جداول بیمه و مالیات به تفکیک واحدهای فعالیت و ماههای سال .

·         گزارش کارکرد پرسنل به تفکیک واحدهای فعالیت با امکان چاپ و تهیه خروجی های مختلف .

·         امکان مشاهده لیست حقوق پرداختی در ماههای مختلف به تفکیک واحدهای فعالیت .

·         امکان تهیه دیسکت بانک جهت پرداخت حقوق پرسنل .

·         امکان گزارش گیری از مرخصی و غیبت پرسنل در ماههای مختلف سال .

·         امکان تهیه گزارش افراد مشغول به کار در یک روز خاص و به تفکیک واحدهای فعالیت .

·         امکان معرفی واحدها و زیر مجموعه های مختلف با اطلاعات اختصاصی و امکان گزارش گیری براساس یک واحد یا یک زیر مجموعه خاص .

·         گزارشات متنوع با توجه به محل های خدمت , واحد های سازمانی و مراکز هزینه .

·         امکان تعریف گروه های کاربری و کاربران با سطوح دسترسی مختلف .

·         امکان تهیه گزارش از اطلاعات مرخصی در گزارشات پارامتریک .

·         مجتمع سازی سیستمهای مالی و پرسنلی .

سایر امکانات

·         معرفی جداول مختلف مالیاتی (ماده 131) به فرم دلخواه و منطبق با آخرین تغییرات .

·         امکان تهیه پشتیبان از اطلاعات حقوقی ثبت شده .

·         امکان مجتمع سازی نرم افزار حقوق و دستمزد با حسابداری نرم افزار تارا .

·         امکان انتخاب دستگاه حضور و غیاب .

·         امکان استفاده از نرم افزار جهت چندین شرکت بصورت مجزا .

·         امکان بازیابی اطلاعات تا دوره ای خاص برروی نرم افزار حقوق و دستمزد با تشخیص مدیران .

·         امکان تعریف کلیدهای کمکی جهت شرح های خاص .

·         امکان دارا بودن تقویم و ماشین حساب .

·         امکان انتخاب پس زمینه بصورت پیش فرض  و یا انتخابی .

بزودی ...

امکان به کارگیری امضاء الکترونیک کاربران جهت درج در اسناد مالی و اوراق سیستم .
امکان تماس و بر قراری همزمان با مشتریان از داخل گزارشات اشخاص و دفترچه تلفن .
امکان برقراری سیستم جامع کارتابل مدیریت سیستم .
بهره گیری از آگاهی و شناخت تولیدات هر یک از کاربران در خانواده تارا .
امکان به کارگیری کاربران از قوانین جاری بصورت همزمان در اسناد مالی . 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد