معرفی نرم افزارهای حسابداری

معرفی نرم افزارهای حسابداری

به همراه لینک سایت ها ودانلود نسخه آزمایشی
معرفی نرم افزارهای حسابداری

معرفی نرم افزارهای حسابداری

به همراه لینک سایت ها ودانلود نسخه آزمایشی

معرفی نرم افزار حسابداری کاکتوس +دانلود


معرفی کوتاهی از شرکت


در سال 1374 اولین نسخه برنامه کاکتوس شامل حسابداری و انبارداری به بازار عرضه گردید

طی سالهای 1374 الی 1379 نرم افزارهای فوق به تدریج گسترش یافته و برنامه های خرید و فروش، چک و دبیرخانه به این مجموعه اضافه شد. 

 تولید برنامه های تحت شبکه کاکتوس با بانک اطلاعاتی MS SQL Server و برنامه نویسی در محیط Access Project در نیمه دوم سال 1381 آغاز و در نیمه اول سال 1382 آماده عرضه به بازار گردید. طی سالیان بعد لیست نرم افزارهای تحت شبکه کاکتوس به تدریج گسترش یافت و بطور پیوسته کیفیت نرم افزارها ارتقا یافت و این فرآیند کماکان ادامه دارد.

تولید برنامه های نسل سوم کاکتوس در تابستان 1389 آغاز شد.تولید این برنامه ها با استفاده از آخرین فن آوری های توسعه نرم افزاری صورت گرفته است که عمدتاً عبارتند از: 
-      C# - .NET Framework 4.0 - Microsoft SQL Server 2008 R2 - SQL Server Reporting Services 2008 - SQL Server Analysi Services 2008 - ASP.NET 4.0
        در حال حاضر نسل جدید نرم افزار های بازرگانی کاکتوس به صورت یک نرم افزار یکپارچه شامل حسابداری مالی، انبارداری، خرید و فروش، و خزانه داری به بازار عرضه شده است. بعلاوه طراحی و برنامه نویسی اجزاء دیگر برنامه های یکپارچه کاکتوس مانند برنامه تولیدی در قالب فن آوری های فوق برنامه ریزی شده است.

لیست نرم افزار های این شرکت

نرم افزار حسابداری
نرم افزار خزانه داری (چک و صندوق)
نرم افزار انبارداری
نرم افزار خرید و فروش
نرم افزار بازرگانی (شامل حسابداری، خزانه داری، انبارداری، و خرید و فروش)
نرم افزار صنعتی (شامل حسابداری، خزانه داری، انبارداری، خرید و فروش، تعریف فرمول تولید، اجرای تولید، محاسبات قیمت تمام شده به روش های دائمی و ادواری، گزارشات قیمت تمام شده)
نرم افزار حقوق و دستمزد
نرم افزار پخش مویرگی
نرم افزار پیمانکاری
نرم افزار حمل و نقل باری
نرم افزار دبیرخانه
نرم افزار کنترل موجودی تولید
نرم افزار سرویس مشتری
نرم افزار صندوق قرض الحسنه و وام
نرم افزار بانک اطلاعاتی موسسات و اشخاص

امکانات نرم افزاری

حسابداری کاکتوس بر اساس تمامی موازین و استانداردهای حسابداری دوبل طراحی و پیاده سازی شده است و کاربر می تواند به صورت کاملاً آزاد چیدمان سرفصل های حسابداری را انجام دهد و بر اساس این چیدمان اسناد حسابداری لازم را صادر کند و گزارشات پایه و نیز گزارشات رایج دیگر را استخراج نماید. به علاوه در حسابداری کاکتوس بخش های دیگری مانند تهیه مغایرت بانکی، طراحی گزارشات سود و زیان و ترازنامه و ... برای کاربری بهتر تعبیه شده است.

 تعاریف اطلاعات حسابداری پایه

امکانات تعریف سر فصل ها : تعریف گروه حساب ها 2 رقمی، سرفصل های کل 4 رقمی، معین 8 رقمی،‌ تفضیلی 15 رقمی در سه مدل شناور، مقید به یک یا چند معین، تعریف مراکز هزینه 8 رقمی، تعریف اعتبارات 8 رقمی، تعیین ماهیت حساب ها، امکان کپی سرفصل های تفضیلی یک معین برای معین دیگر در مدل تفضیلی مقید به یک معین، ثبت توضیحات برای هر سرفصل و نمایش توضیحات ذخیره شده در هنگام تهیه گزارش از سرفصل مربوطه، امکانات چاپ تمامی سرفصل ها و یا قسمتی از آنها. 

امکانات ثبت سند حسابداری 

ثبت اطلاعات سند و ردیف های سند، درج و حذف سند حسابداری، جستجوی سریع سرفصل های کل و معین و تفضیلی در حین صدور سند، نمونه های متفاوت چاپ سند، چاپ متوالی اسناد، تعریف شرح های ثابت برای ردیف های اسناد، قطعی کردن دستی یا خودکار اسناد، اسناد موقت و قطعی شده، تعریف امضاکنندگان ذیل سند، لیست اسناد، کپی یک ردیف یا کلیه ردیف های سند در سند دیگر، سند مرکب ماهانه و روزانه جهت ثبت دفاتر قانونی، بستن حساب های موقت، صدور خودکار اسناد افتتاحیه و اختتامیه، امکان ویرایش اسناد افتتاحیه و اختتامیه خودکار، صدور سند حسابداری ارزی.

گزارشات حسابداری


در قسمت تهیه گزارشات کاربر می تواند با انتخاب یا عدم انتخاب انواع و اقسام گزینه ها ترکیب بسیار متنوعی از گزارشات مختلف را به دست آورد. نمونه این گزارشات عبارتند از:

گزارش دفاتر روزنامه، کل، معین و تفضیلی، گزارشات ترازهای کل ( 4 ، 6 و 8 ستونی )، تراز معین و تراز تفضیلی، مانده حساب اشخاص، ارائه کلیه گزارشات فوق با محدود کردن: تاریخ و شماره سند، سرفصل حساب ها، مرکز هزینه و اعتبار مورد نظر، نمایش مانده از قبل، اسناد قطعی و غیر قطعی.

ارائه صورت حساب مشتری و چاپ آن با عنوان دلخواه، نمایش کالاهای ثبت شده در فاکتور همراه با تعداد و قیمت واحد در صورت حساب با انتخاب کاربر، ارائه گزارشات دفتر روزنامه و دفتر کل بر اساس اسناد روزانه و ماهانه، مرور حساب ها در سطوح مختلف حساب از بالاترین سطح به پایین تر سطح و بالعکس، ارجاع به سند حسابداری با کلیک بروی شماره سند مورد نظر از طریق گزارشات دفاتر حسابداری، جستجوی قوی بروی سرفصل ها در هنگام تهیه گزارشات، گزارش سود و زیان بازرگانی و ترازنامه مطابق با استانداردهای حسابداری، تهیه گزارش از اسناد ارزی به تفکیک هر سرفصل.  


سایر امکانات 


تعریف و نگهداری اطلاعات مالی شرکت های متفاوت و انتقال اطلاعات سرفصل ها و سندهای حسابداری از یک شرکت به شرکت دیگر، ورود اطلاعات گردش حساب های بانکی به صورت دستی یا از طریق دیسکت بانک جهت تهیه گزارش مغایرت بانکی، آنالیز حساب ها از طریق گزارشات دفاتر معین و تفضیلی، امکان تعریف صورت سود و زیان دلخواه توسط کاربر، تعریف سال مالی شمسی نامحدود، امکان تعریف سال های مالی میلادی، عدم محدودیت تعداد دوره مالی و تعریف شرکت، تعریف حساب های ارزی، نگهداری اطلاعات ارزی، ارتباط برنامه حسابداری با سایر نرم افزارهای کاکتوس منجمله خزانه داری، انبارداری و خرید و فروش با امکان ثبت خودکار اسناد حسابداری از طریق هر یک، انتقال کلیه گزارشات حسابداری به Word و Excel، ارسال گزارشات از طریق پست الکترونیکی و یا Fax، قابل نصب بروی انواع ویندوز، سازگاری با انواع چاپگر، با بانک اطلاعاتی Access و Sql Server

 


سایت حسابداری شرکت کاکتوس

دانلود نسخه آزمایشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد