نرم افزار حسابداری میزان شرکت داده کاوان پارس
معرفی سر فصل حساب در سطوح گروه اصلی ، گروه فرعی ، کل ، معین، تفصیلی و سطح به صورت شناور
دارای تسهیلات لازم جهت ورود اطلاعات سند به ساده ترین روش ممکن.
گزارش خلاصه اسناد ماهانه جهت ثبت دفاتر قانونی
امکان ایجاد سر فصل های جدید و مشاهده گردش حساب ها در زمان صدور سند حسابداری.
مشاهده و چاپ مانده حساب ها و امکان دسترسی سریع از مانده به گردش عملیاتی دفاتر حسابداری.
مشاهده و چاپ فهرست اسناد مدت دار به ترتیب سر رسید با اعلام شماره و نام ذینفع.
صدور ذخیره و حذف اتوماتیک اسناد سود و زیان ، افتتاحیه و اختتامیه در زمان مورد نظر.
امکان معرفی ، اصلاح و حذف دوره های مالی با تعداد نامحدود و تعیین محدوده زمانی دلخواه.
امکان معرفی و نگهداری حساب های چند شرکت مختلف با تعداد نا محدود به صورت مجزا روی یک سیستم.
امکان تعریف ، اصلاح و حذف حساب ها در سطوح گروه ، کل، معین،تفضیلی و سطح شناور.
امکان کپی سند حسابداری در یک سند جدید.
مشاهده خلاصه اسناد حسابداری و امکان حذف و اصلاح اسناد مورد نظر.
ارائه تراز آزمایشی دو ، چهر،شش ستونی در هر محدوده زمانی و برای کلیه حساب ها (در کلیه سطوح) و همچنین معین های یک حساب کل یا تفضیلی های یک حساب معین.
ایجاد اسناد بصورت موقت و دائم
تعریف مراکز هزینه به تعداد دلخواه با امکان اصلاح ، حذف و جستجو.
امکان مشاهده و چاپ سرفصل های کل، معین و تفضیلی به همراه کد بندی آن ها.
امکان وابسته کردن هر کد حساب سند به مراکز هزینه ، یا تفضیلی شناور مربوطه.
بستن حساب های موقت و صدور سند سود و زیان و سند اختتامیه به صورت خودکار در پایان هر دوره مالی.
نمایش ترازنامه و تراز سود و زیان مطابق با استاندارهای حسابداری.
امکان جستجو بسیار ساده و سریع حسابها بر اساس نام حساب ها و کد حساب ها و امکان پیشنهاد کد مورد جستجو (Auto complete)
امکان تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات نرم افزار حسابداری در مسیر دلخواه (فلاپی ، فلش، دیسک، هارد دیسک و...) به همراه فشرده سازی
نمایش جمع مبالغ بدهکارو بستانکار و میزان اختلاف آن برای هر سند و امکان استفاده از کلیدها ی میانبر جهت درج مانده سند یا مبالغ سطر قبلی سند.
امکان ثبت واحد سازمانی به هر سطر سند و تهیه گزارشات حسابداری برای هر واحد سازمان.
امکان تعریف مدیر نرم افزار حسابداری و کاربران با سطح دسترسی متفاوت(به ریز عملیات)
امکان مشاهده مانده حساب های کل و معین و تفصیلی و دسترسی راحت (با دوبار کلیک از کل به معین و از معین به تفضیلی)
امکان ثبت عملکرد کابران و مشاهده آن توسط مدیر نرم افزار حسابداری.
امکان تعریف شرح تکراری در هنگام صدور سند نرم افزار حسابداری با استفاده از کلیدهای میانبر در هنگام صدور سند.
امکان چاپ سریع گزارشات و اسناد نرم افزار حسابداری .
امکان پیش نمایش چاپ در تمام گزارشات نرم افزار و امکان چاپ گرفتن از یک صفحه دلبخواه با تمامی چاپگرهای قابل شناسایی در محیط ویندوز.
امکان باز کردن هم زمان تمام فرم ها در محیط نرم افزار حسابداری و تغییر اندازه و موقعیت فرم ها.
امکان انتقال سر فصل های حسابداری، مراکز هزینه و اسناد مالی از یک شرکت به شرکت دیگر.
امکان انتقال گروهی اسناد حسابداری در شرکت های مختلف و دوره های مالی مختلف.
امکان تبدیل هر گزارش دلخواه به فایل EXCEL و ارسال آن به ایمیل.
امکان تهیه گزارشات تراز به تفکیک مراکز هزینه و بصورت کلی.
امکان گزارش دفتر حسابداری از مراکز هزینه در نرم افزار حسابداری.
امکان تراز تفکیکی معین های یک حساب کل یا تفضیلی های یک حساب معین.
امکان ثبت تعداد پیوست ها برای هر سند حسابداری.
قابلیت تعریف 4 آیتم برای تایید کنندگان و تهیه کنندگان سند نرم افزار حسابداری و چاپ در سند حسابداری نرم افزار.
امکان مرتب سازی اسناد نرم افزار حسابداری براساس تاریخ سند.
امکان تهیه گزارشات نموداری ، میله ای و دایره ای ماهیانه از حساب ها.
امکان جستجو مبالغ و شرح خاص در تمام اسناد صادر شده.
معرفی سرفصل حساب در سطوح گروه اصلی،گروه فرعی، کل، معین ، تفصیلی و تفصیلی 2 ( بصورت شناور)
دارای تسهیلات لازم جهت ورود اطلاعات سند به ساده ترین روش ممکن.
گزارش خلاصه اسناد ماهانه جهت ثبت دفاتر قانونی.
امکان ایجاد سرفصل های جدید و مشاهده گردش حساب ها در زمان صدور سند حسابداری.
مشاهده و چاپ ماندۀ حساب ها و امکان دسترسی سریع از مانده به گردش عملیاتی دفاتر حسابداری.
مشاهده و چاپ فهرست اسناد مدت دار به ترتیب سررسید با اعلام شماره و نام ذینفع.
صدور، ذخیره و حذف اتوماتیک اسناد سود و زیان، افتتاحیه و اختتامیه در هر زمان موردنظر.
وسایر گزارشات استاندارد موردنیاز کاربران و مدیران...